';
side-area-logo

Pop up stand design

Pop-up stand design voor het beroemde cosmetica bedrijf Christian Dior & LVMH Europe.
Pop up stand design
Recommend
  • Facebook
  • Twitter
  • Google +
  • LinkedIN
Share
Tagged in
Omschrijving project

Pop up stand design

Pop up stand design voor het beroemde cosmetica bedrijf Christian Dior & LVMH Europe. Het pop up stand design, of pop up display, is bestemd voor de lancering van het nieuwe label ‘Iconic’ en zal ingezet worden tijdens de roadshow 2016 op Europese schaal. Christian Dior heeft ons gevraagd mee te denken en een concept voor live communicatie op tafel te leggen, waarmee dit beroemde mode en cosmetica bedrijf haar nieuwe label 'Iconic' op de markt kan introduceren. Het pop up stand design heeft een strakke vormgeving en is uitgevoerd in chique mat- en high gloss zwart HPL materiaal voor een luxe uitstraling en speciaal voor dit pop-up stand design ontworpen en gefabriceerde bar hockers. De Christian Dior roadshow doet 24  landen aan en zal gedurende een heel jaar onderweg zijn voor produkt presentatie in alle stores. Pop-up stand design, dé live communicatie trend van 2016.
Clients

Christian Dior & LVMH Europe – Pop-up stand design voor het beroemde cosmetica bedrijf Christian Dior & LVMH Europe. Deze pop-up stand is bestemd voor de lancering van het nieuwe label ‘Iconic’ en zal ingezet worden tijdens de roadshow 2016 op Europese schaal.

Tasks

Het genereren van stopping power en attentie van bezoekers van de shops stonden hier centraal.